سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مانتو کتی را با چی ست کنیم؟

مانتو کتی، یکی از لباس‌های جذاب برای خانم‌های امروزی است که استایل‌ آنها را از زمین تا آسمان، متفاوت می‌کند. نام این پوشاک، از ترکیب «مانتو» و «کت» تشکیل شده است؛ زیرا این مانتو، ترکیب دو طراحی کت و مانتو است و شباهت زیادی به هرکدام از آنها دارد. تنوع طرح و رنگ این مانتو باعث شده است که به تدریج، دنیای مد و فشن را تصاحب کند. شاید به همین دلیل است که با گذشت زمان، به مدل‌ها و تنوع رنگ آن اضافه شده است. اگر به دنبال یک استایل خاص هستید که بتوانید برای موقعیت‌های مختلف رسمی و غیر رسمی آن را بپوشید، انتخاب یک مانتو کتی، گزینه عالی خواهد بود. در این مقاله قرار است درباره مانتو کتی و نحوه ست کردن آن با لباس‌های مختلف بپردازیم.

ویژگی‌های مانتو کتی جدید؛ بهترین انتخاب برای استایل امروزی

مانتو کت، یکی از انواع مانتو زنانه است که شباهت زیادی به کت مردانه دارد. زیبایی و جذابیت این مانتو باعث شده است که بسیاری از خانم‌ها عاشق پوشیدن آن باشند؛ زیرا مانتو کت، با طرح‌های جدیدی که هر ساله دوخته می‌شود، هیچ وقت از مد نمیفتد. بنابراین با خرید این لباس، می‌توانید مطمئن باشید که برای هر فصل و هر موقعیتی یک لباس شیک و خوش‌پوش دارید.

از طرفی خوب است بدانید که سایزهای متنوع مانتو کتی در بازار وجود دارد؛ فرقی نمی‌کند بدن شما لاغر یا توپر است، در هر صورت، مانتو کتی از سایزهای کوچک تا اورسایز طرحی و تولید می‌شود. در ادامه، با نحوه ست کردن مانتو کتی با لباس‌های مختلف خواهیم پرداخت.

سایرمقالات... پیراهن عقد

شباهت به کت مردانه

یکی از ویژگی‌های مهم این لباس، دوخت شبیه به کت مردانه است؛ طوری که خانم‌ها و آقایان می‌توانند آن را با یکدیگر ست کنند. مانتو کت، به دلیل این ویژگی، برای خانم‌هایی که به استایل رسمی علاقه دارند، بسیار مناسب است.

امکان ست کردن با لباس‎‌های مختلف

یکی دیگر از مزیت‌های پوشیدن مانتو کت، امکان پوشیدن آن در کنار لباس مجلسی دخترانه است. شما می‌توانید این مانتو را در کنار انواع شلوار جین، شال، شلوارهای بگ و غیره بپوشید.

تنوع طرح و رنگ

تنوع طرح و رنگ مانتو کت، دست شما را برای پوشیدن استایل‎‌‌های مختلف کاملا‌ً باز می‌کند. شما می‌توانید این مانتو را در رنگ‌های شاد، روشن و تیره از بازار خریداری کنید. البته هنگام انتخاب رنگ، بهتر است به رنگ لباس زیر، شلوار یا کفش خود نیز دقت کنید تا باعث عدم هماهنگی بین آنها نشود.

منبع: مزون لباس مجلسی سایز بزرگ