سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونه بهترین لباس مجلسی زنانه را انتخاب کنیم؟

چه برای یک مهمانی باشد، چه عروسی و چه جشن تولد، وجود یک پیراهن مجلسی در کمد لباس هر خانمی، یک نیاز ضروری است. انتخاب لباس مجلسی و تیپ مناسب برای مهمانی نباید آن‌قدرها هم که به نظر می‌رسد کار سختی باشد؛ بلکه می‌تواند خیلی سرگرم کننده باشد و به شما احساس خاص بودن نیز دست بدهد. البته اگر ندانید که چه دقیقا به دنبال چه چیزی هستید، این روند می‌تواند سخت باشد. کافی است چند قاعده‌ی ساده را دنبال کنید تا مطمئن شوید مدل لباس مجلسی زنانه مناسب را یافته‌اید.

یک لباس مجلسی شیک در عین سادگی باید چشم‌‎گیر و خیره‌کننده هم باشد. از نظر بسیاری از افراد، برای یک مهمانی شب رسمی هر لباس شب، کت و دامن یا بلوز و دامن شیکی که قد آن کمی بالاتر از زانو یا تا روی زمین باشد، پذیرفتنی است.

سایرمقالات... کت و شلوار مجلسی زنانه

راهنمای انتخاب لباس مجلسی

پیراهن مشکی مجلسی کوتاه یا همان چیزی که به Little Black Dress معروف است، از گذشته تا اکنون از مدل‌های خاص و پرطرفدار لباس مجلسی برای خانم‌ها بوده است؛ یک مدل شیک که برای هر سن و هر مهمانی مناسب است. اما بهتر است همیشه به یک مدل لباس مجلسی مشکی بسنده نکنید و به ویژه اگر به مهمانی دوستانه‌تری دعوت شده‌اید انواع دیگر لباس مجلسی و لباس شب را هم امتحان کنید.

·         فرم بدن خود را مشخص کنید

·         بودجه تعیین کنید

·         آنلاین خرید نکنید

·         یک رنگ مناسب انتخاب کنید

·         به سایز خود دقت کنید

·         رویدادی که به آن دعوت شده‌اید را در نظر بگیرید

·         همیشه به دنبال ترندترین لباس‌ها نروید

·         انواع مدل لباس را در نظر بگیرید

·         بهترین پارچه را انتخاب کنید

راهنمای انتخاب رنگ لباس مجلسی شیک زنانه

برای انتخاب رنگ پیراهن مجلسی دست شما باز است؛ شما می‌توانید رنگ‌هایی مانند سفید، شیری و استخوانی، صورتی و یاسی، قرمز یا حتی نارنجی انتخاب کنید یا به دنبال رنگ‌های ترند سال بروید؛ اگر می‌خواهید یک پیراهن مجلسی انتخاب کنید که درست مثل مشکی اندام شما را فوق‌العاده نشان دهد و به همان اندازه شیک و خیره‌کننده و اسراسرآمیز باشد، آبی رویال یا همان آبی درباری بهترین انتخاب است. البته مهم است که به قواعد خاص مهمانی توجه کنید؛ مثلا پوشیدن پیراهن مجلسی سفید برای مهمان‌های عروسی یک خط قرمز مهم است.

منبع: مزون لباس مجلسی