سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انواع لباس شب

طرح‌ها و مدل‌های مختلفی از لباس‌های شب طراحی شده‌اند که شما می‌توانید با توجه به سلیقه و بودجه خود اقدام به خرید کنید. البته بهتر است قبل از خرید، درباره تفاوت جدیدترین لباس شب با لباس مجلسی جدید آشنا شوید تا در هنگام خرید دچار سردرگمی نشوید. در ادامه به برخی از انواع لباس‌های شب اشاره خواهیم کرد.

لباس شب کلوش

طراحی این نوع لباس به گونه‌ای است که بالاتنه جذب دارد و از پایین کمر گشاد می‌شود. لباس شب کلوش برای افرادی که بالاتنه لاغر و پایین تنه درشت دارند، می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

لباس شب جذب

همانطور که از اسم این مدل لباس پیداست، کاملا جذب بدن است و فرم و انحنای بدن را به خوبی نشان می‌دهد. یکی از موارد تفاوت لباس شب با لباس مجلسی، طراحی مدل‌های جذب است که بیشتر در لباس‌های شب کاربرد دارد. لباس شب جذب برای بانوانی که اندام ساعت شنی دارند، می‌تواند بهترین انتخاب باشد.

لباس شب بندی

در لباس شب بندی، یقه گرد توسط بندهایی نگه داشته می شود. این مدل لباس بیشتر در فصول گرم سال کاربرد دارد چراکه علاوه ظاهر بسیار زیبا، باعث می‌شود که شما بتوانید آزادانه حرکت بکنید.

سایر مقالات ... لباس مجلسی پوشیده

لباس شب راسته

لباس شب راسته برخلاف لباس جذب، خیلی بدن نما نیست و طراحی ساده و بلندی دارد. این مدل لباس برای خانم‌هایی که انحنای کمر دارند، می‌تواند انتخاب مناسبی برای مراسم‌های رسمی باشد.

لباس شب نامتقارن

لباس شب نامتقارن برای بانوانی مناسب است که به طرح‌های متفاوت علاقه دارند. در این مدل لباس‌ها، قسمت‌هایی از لباس با هم هماهنگی ندارد و همین باعث زیبایی لباس می‌شود. برای مثال قسمتی از لباس بلندتر از بخش دیگر آن است یا یک طرف لباس آستین‌دار و طرف دیگر آن بدون آستین است. می‌توان گفت در این مورد خیلی تفاوت لباس شب با لباس مجلسی محسوس نیست و شما می‌توانید برای مراسم‌های رسمی و غیر رسمی خود انواع لباس‌های مجلسی با طرح‌های نامتقارن نیز بپوشید.

لباس شب دکلته

لباس شب دکلته یکی از زیباترین مدل‌های لباس شب است که در طراحی آن، قسمت بالاتنه و سینه بدون هیچ بندی ثابت نگه داشته می‌شود. لباس شب دکلته مناسب انواع مراسم‌ها و دورهمی‌ها است. البته توجه داشته باشید که این لباس برای هر فرم بدنی مناسب نخواهد بود. بنابراین قبل از خرید، حتما چند بار لباس را امتحان کنید تا مطمئن شوید احساس راحتی دارید و در طولانی مدت اذیت نخواهید شد.

منبع: بهترین مزون لباس مجلسی