سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونه لباس مجلسی را پوشیده تر کنیم؟

آستین های کوتاه و یا حلقه ای، سرشانه و یقه های باز و قد کوتاه پیراهن مجلسی کار را برای خانوم هایی که به دنبال لباس مجلسی محجبه هستند سخت می کند. تغییرات کوچک می تواند لباس های شما را که شاید به دلیل پوشیده نبودن در گوشه کمد شما افتاده اند را برای شما قابل استفاده کنند و یا پوشیدن لباس هایی که باب سلیقه شماست ولی متاسفانه مناسب پوشش شما نیست را برایتان مقدور سازد.

سایر مقالات ... لباس نامزدی پرنسسی

با ما همراه باشید تا با 6 ایده برای محجبه کردن جدیدترین لباس مجلسی دخترانه آشنا شویم:

ایده استفاده از کت ها کوتاه زنانه برای پوشیده تر کردن لباس مجلسی:

لباس های زنانه به خصوص پیراهن مجلسی زنانه معمولا دارای سرشانه ها و یقه های باز هستند؛ به اصطلاح به این پیراهن مجلسی دکلته نیز می گویند این پیراهن زیبا متاسفانه به دلیل نداشتن پوشش کامل برای برخی از بانوان غیر قابل استفاده اند. ولی یکی از راه هایی که پوشیدن این لباس های شیک را برای شما مقدور می سازد استفاده از کت های زنانه است، کت های زنانه با پارچه کرپ بسیار آیتم مناسب و برای شرکت در مراسمات هستند. پوشیدن یک کت زنانه که رنگ و جنس آن متناسب با پیراهن مجلسی شما باشد یک انتخاب هوشمندانه است.

ایده دوختن آستین و یقه به پیراهن مجلسی برای محجبه کردن لباس مجلسی:

اگر یک پیراهن مجلسی زنانه دارید ولی متاسفانه به دلیل عدم پوشش کافی برای شما غیر قابل استفاده است چرا به دوختن آستین و یقه جدید به آن فکر نمی کنید؟

می توانید به آن آستین یا یقه اضافه کنید و لباس را به یک لباس مجلسی پوشیده تبدیل سازید. البته دقت داشته باشید که جنس و مدل پارچه لباس مجلسی شما بسیار اهمیت دارد پس حتما قبل این کار از یک خیاط حرفه‌ای مشاوره بگیرید چون عدم هماهنگی لباس شما با آستین ها و یقه جدید می تواند به کل استایل شیک شما را نابود کند.

ایده استفاده از شال یا شنل بر روی لباس مجلسی برای پوشیده کردن لباس مجلسی زنانه

اگر کت زنانه را برای روی لباس خود مناسب نمی دانید و یا لباس شما در قسمت یقه یا آستین ها پفی است بهتر است از کت زنانه استفاده نکنید چون ظاهر زیبایی را به وجود نمی آورد. پیشنهاد ما برای پوشش بیشتر شنل است؛ شنل یا شال ها می توانند نیاز شما را برای پوشیدگی بیشتر، رفع کنند.اگر پوشش کاملا محجبه ندارید شنل های حریر یک انتخاب بسیار شیک است.

منبع: بهترین مزون پیراهن مجلسی