سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویژگی پیراهن و لباس عقد

انتخاب لباس عقد یکی از سخت ترین کارهایی است که دخترهای جوان با آن رو به رو می شوند. شکوه و زیبایی افراد به همین لباس عقد بستگی دارد و تمامی تلاش خود را می کنند تا به بهترین شکل در این مراسم حضور پیدا کنند. از این رو اختصاص دادن تایم کافی در برنامه ریزی برای تهیه لباس عقد، یکی از عاقلانه ترین کارهایی به حساب می آید که می توانید انجام دهید.

مانتو یا پیراهن؟ کدام انتخاب مناسب تری است؟

معمولا در روز عقد افراد ترجیح می دهند از لباس های ساده و راحت تر استفاده کنند؛ مانتو و پیراهن یکی از ساده ترین انتخاب هایی است که این افراد می توانند برای خود رقم بزنند. ولی چیزی که حائز اهمیت بوده این است که خیلی از افراد بر سر دوراهی بزرگی می مانند و نمی دانند بین مانتو و پیراهن کدام انتخاب مناسب تری خواهد بود و جلوه زیباتری را به آن ها می دهد. انتخاب هر کدام از این لباس ها بستگی به این دارد که محل برگزاری جشن عقد شما کجاست؟

اگر در محضر برای خواندن خطبه عقد حاضر می شوید، پس بهتر است یک مانتو یا پیراهن عقد پوشیده انتخاب کنید. مانتو مجلسی شیک و رنگ روشن می توانند انتخاب مناسبی باشند. اگر عقد شما در داخل سالن و تالار است، بدون شک بر تن کردن پیراهن های شیک و ساده مجلسی می توانند زیبایی ویژه ای را به شما ببخشند.

در یک نگاهی کلی می توانیم اینطور بیان کنیم که انتخاب لباس عقد بستگی به این دارد که شما چه فرهنگ و آداب و رسومی دارد. به عنوان مثال برخی از افراد به جای انتخاب مانتو به سراغ کت و دامن های مجلسی می روند که انتخاب ایده آلی است ولی شما می توانید بر اساس دیدگاه خود و خانواده تان شیک ترین لباس ها را انتخاب کنید.

بیشتربخوانید ... لباس شب

در خرید لباس عقد از چه رنگ هایی استفاده کنیم؟

اصلی ترین سوال در هنگام انتخاب لباس عقد این بوده که آیا باید لباس سفید باشد و یا می توانیم به سراغ دیگر لباس ها نیز برویم. انتخاب رنگ لباس نیز دوباره به سلیقه شما بستگی دارد. به عنوان مثال برخی از افراد دوست دارند تنها در روز عروسی از لباس سفید استفاده کنند؛ به همین علت برای انتخاب لباس مناسب عقد خود به دنبال رنگ هایی همچون صدفی، شیری، نباتی و... هستند که شباهت نسبی نیز با رنگ سفید دارند و می توانند جلوه زیبایی را به لباس شما ببخشند.

اگر قصد شما خرید کت و دامن و یا مانتو محضری است پیشنهادات مختلفی پیش روی شما برای انتخاب رنگ وجود دارند ولی مناسب ترین گزینه ای که ما به شما پیشنهاد می دهیم، رنگ هایی بوده که از تم های روشن و نزدیک به سفید برخوردار باشند. اگر می خواهید به سراغ پیراهن های پرنسسی بروید، قضیه متفاوت خواهد بود. شما می توانید طیف مختلفی از رنگ ها را انتخاب کنید که بهترین و مناسب آن ها شامل طلایی، آبی آسمانی، صورتی کمرنگ و طوسی می شوند.

رفرنس: مزون لباس مجلسی