سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویژگی های بهترین لباس مجلسی دخترانه

 

یه چیزی که خیلی برای هر والدین و دختری مهمه، وجود یه لباس مجلسی دخترانه در کمد لباسش هست. این پیراهنا می‌تونن برای مهمونی، عروسی یا جشن تولد باشن و دختر خانوما به راحتی می‌تونن ازشون استفاده کنن.

اما انتخاب و خرید لباس مجلسی شیک خیلی سخت نیست و می‌تونه خیلی سرگرم‌کننده باشه و به شما احساس خاصی بده. به طور کل برای خرید لباس بچه گانه نظر کودک می تونه خیلی موثر باشه پس این موضوع رو فراموش نکنید

اگر نمیدونید دنبال چی هستید، چند تا قاعده‌ی ساده رو دنبال کنید.

اولین قاعده اینه که لباسی که انتخاب می‌کنید، با فاکتورهای مختلف هماهنگ باشه. این فاکتورها شامل فصل، نوع مهمانی، محل برگزاری و سلیقه‌ی فرزند شما هستن.

به عنوان مثال، در فصل خنک‌تر، یک پیراهن مجلسی دخترانه بلند مناسب می‌تواند خوب باشد، در صورتی که در فصل گرم، یک پیراهن با طرح و رنگ‌های روشن و خنک می‌توانه بهترین گزینه باشه.

دومین قاعده اینه که به سلیقه و سبک شخصی فرزندتون وفادار باشید. لباسی که انتخاب می‌کنید، باید به او احساس راحتی و اطمینان بده و با سبک و استایل کودک مطابقت داشته باشه. اگر نمی‌دونی کدوم سبک بهترینه، می‌تونید نظر خانواده و دوستانتون رو هم بپرسین.

قاعده‌ی سوم اینه که انتخاب رنگ و طرح لباس هم خیلی مهمه. معمولاً برای مهمونی‌ها، رنگ‌های شاد و روشن مثل قرمز، صورتی، نقره‌ای و یاسی خوب جواب می‌دهند. اما اگر محل برگزاری مهمونی رسمی تر باشه، بهتره از رنگ‌های کلاسیک‌تر مثل: آبی تیره و خاکستری استفاده کنید.

یک قاعده دیگر در انتخاب لباس مجلسی دخترانه ، انتخاب جزئیات آن است. مثلاً، طرح یا جزئیاتی مثل چین و چروک، جزئیاتی می‌تونه به لباس شما جلوه‌ای خاص بدهد. اما بهتره که از تزیینات بیش از حد خودداری کنید چون لباس مجلسی جدید و شیک اونیه که در عین سادگی جذاب به نظر برسه و اینکه برای کودک شما ایمن باشه.

منبع: مزون لباس مجلسی تهران