سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تفاوت پیراهن عقد با عروسی

لباس عقد نسبت به لباس عروسی تفاوت های چشمگیری داره و از مزیت های جدا بودن عقد و عروسی همین تفاوت هاست. شما می تونید دو مدل لباس کاملا متفاوت رو برای مهم ترین مراسم های زندگی تون بپوشید و تجربه ی متفاوتی از هرکدوم داشته باشید. لباس عقد غالبا ساده تر و راحت تر انتخاب می شه، نسبت به لباس عروسی سبک تره و تزیینات کمتری داره و ممکنه در میزان پوشش یا رنگ و قیمت هم تفاوت هایی داشته باشه

سایر مقالات : پیراهن عقد ساده

معیارهای انتخاب لباس عقد و عروسی با پیروی از اصول روز مد تغییر کرده و شبیه معیارهای گذشته برای انتخاب لباس عروس نیست. امروزه با الهام گرفتن از بسیاری از عوامل لباس عروس رو به یاد ماندنی و خاص می کنن.

 یک لباس عقد شیک و حرفه ای که با داشتن تمام ویژگی های سادگی و سبکی بتونه شما رو به ستاره ی مجلس تون تبدیل کنه و مناسب با سلیقه ی شما باشه رو باید از مجرب ترین مزون ها درخواست کنید، تا یا مطابق میل شما دوخته بشه و یا از کالکشن لباس های عقد آماده ی مزون خریداری کنید.

سایر مقالات : پیراهن نامزدی شیک

لباس عقد محضری

محل و شرایط برگزاری مراسم در انتخاب لباس نقش زیادی داره. اگر مراسم عقد شما در محضر برگزار میشه لباسی که انتخاب می کنید باید یک سری ویژگی های متناسب با این شرایط رو داشته باشه. برای عقد محضری بهتره لباسی بپوشید که ریسک کمتری داره و ساده تره. لباس های سنگین، دنباله دار و شلوغ مناسب عقد محضری نیستن، لباس عقد محضری لباسی راحت و در عین حال به اندازه ی کافی رسمی و شیک هست. تصور نکنید منظور از لباس عقد محضری ساده فقط مانتو و شلوار های سفید هست، لباس عقد محضری می تونه به شکل پیراهن های خیلی خاص طراحی بشه و هیچکس شبیه اون رو ندیده باشه.

سایر مقالات : کت و شلوار زنانه

لباس عقد در باغ یا منزل

شاید مثل خیلی ها مراسم عقد شما در منزل یا باغ کوچک خانوادگی تون برگزار می شه، در این صورت دستتون برای انتخاب لباس عقد بازتره و می تونید لباس عقد با کمی جزییات بیشتر رو انتخاب کنید. لباس های مدل دار، پیراهن های بلند و کمی کارشده می تونن برای این فضا لباس عقد مناسبی باشن.

اگر مراسم عقد و عروسی شما در دو روز متفاوت برگزار می شه و قراره دو لباس متفاوت بپوشید می تونید لباس عقدتون رو با رنگ متفاوتی از لباس عروسی انتخاب کنید. رنگ های مناسب و پرطرفدار برای لباس عقد رنگ های خیلی روشن و ملایمی مثل گلبهی، نباتی یا شیری هستن.

سایر مقالات : مانتو مجلسی لاکچری