سفارش تبلیغ
صبا ویژن

درباره مزونها چه میدانید؟

اگر به دنبال یک مانتو خاص هستید، بهتر است به چند مزون سر بزنید. مزون‌ در واقع مکانی است که در آن ایده‌ها و طراحی لباس توسط مزون ‌دوز انجام می‌شود. در هر مزون چندین مزون‌ دوز مشغول به کار هستند. مزون‌ دوز، فردی است که با پیاده سازی ایده‌ها و خلاقیت روی پارچه و به کارگیری تکنیک‌های مخصوص، لباسی زیبا می‏دوزد. بسیاری از بانوان به مد و فشن علاقه‌مند هستند و همواره از این صنعت پیروی می‌کنند. مزون‌ها مکانی مناسب برای این افراد است؛ زیرا می‌توانند با مراجعه به مزون‌ها با مزون‌ دوز‌های باتجربه مشورت کرده و بهترین مدل مانتو را با بهترین رنگ‌ها و پارچه انتخاب کنند.

سایر مقالات : بهترین مزون مانتو در تهران

از تفاوت‌های مزون با خیاطی، تفاوت میان ارائه نوع خدمات آن‌ها است. در مزون‌ها هم محصولات خارجی و هم داخلی ارائه داده می‌شود. همچنین در مزون‌ها، مشتری می‌تواند به کمک مزون ‌دوز مدل مانتو را طراحی ‌کند. در خیاطی‌ها معمولا مدل‌های داخلی دوخته می‌شود و مدل باید توسط مشتری معین شده باشد. همچنین مشتری باید پارچه و دکمه را تحویل خیاط دهد. در مزون‌ها، مشتری می‌تواند انتخاب و خرید پارچه را بر عهده مزون‌ دوز بگذارد.

سایر مقالات : مانتو مجلسی بلند

چرا قیمت مانتو مزون‌ دوز و فروشگاهی فرق دارند؟

از جمله دلایل تفاوت قیمت مانتو‌های مزون دوز با مانتو‌های فروشگاهی می‌توان به کیفیت جنس پارچه به کار رفته در مانتو، کیفیت و تمیزی دوخت، نوع دکمه‌ها و... اشاره کرد. همچنین توجه و زمانی که مزون‌ دوز برای دوخت یک مانتو به کار می‌گیرد، بسیار بیش‌تر از زمانی است که برای دوخت مانتوهای فروشگاهی صرف می‌شود؛ زیرا مانتو‌های فروشگاهی به صورت عمده دوخته شده و خیاط برای دوخت آن‌ها از پارچه‌های معمولی استفاده می‌کند. همچنین مزون ‌دوز در تمامی مراحل دوخت به مشتری مشاوره می‌دهد. ظرافت مانتوهای مزونی بسیار بیش‌تر از مانتو‌های فروشگاهی است.

سایر مقالات : مانتو کتی

مانتو مزون‌ دوز چیست؟

اگر به دنبال خرید یک مانتو خاص و منحصربه‌فرد هستید و می‌خواهید همواره در تمامی جمع‌های دوستانه بدرخشید، خرید مانتو مزونی گزینه مناسبی برای شما محسوب می‌شود. همچنین شما می‌توانید پس از دوخت مانتوی مورد نظر کیف و کفشی متناسب با مانتو خود ست کنید. تمامی بانوان می‌توانند برای خرید مانتو دلخواه و انتخاب رنگ و مدل آن با مزون ‌دوز مشورت کرده تا لباس مورد نظر مطابق با سلیقه‌شان باشد.

مزون‌ها مشکل انتخاب لباس برای مجالس خاص را هم برطرف کرده‌اند (مانتو مزونی مجلسی)؛ زیرا در مزون‌ها مدل‌های متنوعی از مانتو‌ها با تکنیک‌های ویژه و خاص دوخته می‌شود وبرای تمامی سلیقه‌ها مناسب است. مانتو‌هایی را که در مزون‌ها دوخته می‌شوند، نمی‌توانید در هیچ فروشگاهی با چنین زیبایی و کیفیتی، پیدا کنید.

چرا مانتو مزونی بخریم؟

مانتو‌های مزونی نسبت به مانتو‌های موجود در بازار بسیار خاص‌تر و منحصربه‌فرد‌تر هستند. مانتو‏های مزونی مطابق با سایز شما دوخته شده و رنگ و مدل آن با مشورت مزون ‌دوز به‌گونه‌ای طراحی می‌شود که با اندام شما همخوانی داشته باشد. این مانتوها زیبایی خاص‌تری نسبت به مانتو‌های معمولی دارند. همچنین مانتو‌های مزونی بر خلاف مانتو‌های معمولی به تولید انبوه نمی‌رسند. به همین دلیل شما پس از خرید مانتو‌های مزونی در تمامی مجالس خاص‌ هستید. شما می‌توانید با مراجعه به مزون‌ها، به‌روز‌ترین مانتو‏ها را تهیه کرده و در تمامی مجالس بدرخشید و خاص باشید.

سایر مقالات : کت و شلوار دخترانه